#retur-produse Politică de retur
Pentru eventualele retururi vă rog să mă contactați telefonic sau în scris, completând formularul de contact. Conform legislației în vigoare , OG nr. O.U.G. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“.
Astfel precizăm că returul se va face în termen de 14 zile , în ambalajul original și cu produsele în aceeași stare în care au fost primite, fără urme de utilizare necorespunzătoare. Transportul retur va fi plătit de către client.
Rambursarea contravalorii produsului se va face numai în contul IBAN al clientului sau pe contul de card cu care s-a făcut plata inițială. Nu se acceptă colete cu valoare ramburs. Nu se returnează taxele de curierat, doar valoarea produsului. Aceste dispoziții se aplică conf. O.G. O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.
Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condițiile art. 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. În toate cazurile înlocuirii produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de înlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz. Pentru a semnala în scris intenția Dvs. la renunțarea la cumpărare vă rugăm să completați ACEST FORMULAR.
Astfel precizăm că returul se va face în termen de 14 zile , în ambalajul original și cu produsele în aceeași stare în care au fost primite, fără urme de utilizare necorespunzătoare. Transportul retur va fi plătit de către client.
Rambursarea contravalorii produsului se va face numai în contul IBAN al clientului sau pe contul de card cu care s-a făcut plata inițială. Nu se acceptă colete cu valoare ramburs. Nu se returnează taxele de curierat, doar valoarea produsului. Aceste dispoziții se aplică conf. O.G. O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.
Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condițiile art. 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. În toate cazurile înlocuirii produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de înlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz. Pentru a semnala în scris intenția Dvs. la renunțarea la cumpărare vă rugăm să completați ACEST FORMULAR.